woensdag 20 maart 2013

Laduree T-Shirts

 

Ik heb een lichte obsessie voor macarons, en zeker als ze van Laduree komen. Altijd als ik naar Parijs ga, moet ik gewoon eens langs gaan bij Laduree op de Champs Elysées.
Veel verder dan wat kwijlen voor de etalage (die trouwens altijd prachtig is) en de heerlijke geur binnen opsnuiven, ben ik nog niet gekomen, want ze zijn zo duur!
€4 voor een piepklein macaronnetje vind ik toch net iets te veel van het goede :)
Laduree heeft altijd prachtige geschenkverpakkingen en heeft al samen gewerkt met o.a. Louboutin (waaaaaaah, macarons met een "rode zool"!) en Hello Kitty :)
 
macarons Louboutin
 
 
macarons Hello Kitty
 
Nu is dit fantastische merk met het geweldige idee gekomen om niet alleen samen te werken met zo'n leuk merk voor cadeauverpakkingen en speciale macarons, maar ook voor kledij!
Laduree heeft samen met Uniqlo een leuke t-shirtlijn ontworpen met heerlijke taartjes, en natuurlijk macarons, speciaal voor moeder en dochter.
Uniqlo is een heerlijk speels merk met geweldige kleren en ook een leuke app om vrolijk wakker te worden. Ik zelf heb de app op mijn Ipod en vind hem zalig! Elke ochtend maakt hij je wakker met een ander muziekje aangepast aan het weer, hoe leuk is dat? Pluspunt: de app is GRATIS! :)

Deze lijn bevat 6 superschattige t-shirts in lieve pastelkleurtjes, maar is jammer genoeg niet te koop in België, enkel in Japan.
Ik dacht dat je de t-shirts misschien online kon bestellen op de site van Uniqlo, maar ik werd teleurgesteld.
Ik hoop dat dit binnekort toch kan of dat de lijn naar België komt, of toch zeker naar de Laduree-winkels in Parijs, dan koop ik onmiddellijk de hele lijn!

 
Laduree-1
 
Ik weet niet wat jullie van deze t-shirts vinden, maar mijn hart gaat er toch wat sneller van kloppen!
Wil je nog een beetje vrolijkheid? Ga dan eens naar de site van
Laduree, die is zo leuk!
Hij opent als een cadeautje voor jou! :)
 
-xxx-
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten