dinsdag 19 maart 2013

Happy Song

 

Hi iedereen! Hebben jullie ook zo nood aan een beetje lente?
Ik wel! Toen ik dit liedje van Jayme Dee hoorde kreeg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht.
Het liedje gaat over verliefd zijn en het heerlijke gevoel dat je ervan krijgt.
Ik zelf werd al een beetje verliefd op het liedje en het oh zo lieve clipje! Het is zo vrolijk en schattig, ik krijg spontaan zin om verliefd te worden. :)


 
Jayme Dee is een Amerikaanse singer-songwriter en voor zover ik weet is ze niet zo bekend. Misschien heb je haar liedje "Love Wiplash" al eens gehoord toen je de Hollister aan het leegshoppen was? :)
 
 
Ik wordt helemaal blij van dit liedje en heb echt zin in de lente!
Geniet ervan!
Kijken jullie ook zo uit naar de lente?

-xxx-

p.s. Het gouden kleedje dat Jayme draagt vind ik geweldig!





 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten