woensdag 27 maart 2013

Shoplog Mini In The Box

 

 
Hi iedereen!
Ik heb onlangs iets besteld bij een Chinese groothandel, namelijk Mini In The Box.
Dit is een site waar je echt vanalles kan kopen, van een paar oorbellen tot een lens voor je Iphone.
Alles op deze site is echt belachelijk goedkoop, dit komt waarschijnlijk doordat je geen intrest moet betalen. Ik surfte wat rond en kwam deze leuke dingen tegen... 
 
 
 
Deze schattige gingerbread spoelwinder voor je oortjes sprong direct in het oog voor mij, want ik vind gingerbread mannetjes zo cute :) Hij kost €1,69 en hij is er ook nog in beige en roze (je kan jammer genoeg niet zelf kiezen welke kleur). Ik vind zoiets heel handig aangezien mijn oortjes altijd in één grote knoop uit mijn tas komen, je kan de uiteinden ook vaststeken tussen zijn beentjes en armpjes zodat de draad niet loskomt.
 
 
Rilakkuma vind ik echt zo leuk dat ik deze ear plug gewoon moest kopen! Normaal is zo'n ear plug gemaakt om het stof uit het gaatje te houden waar je je oortjes moet insteken, maar ik vond het gewoon er heel lief uitzien :)
Deze ear plug kostte €0,79 en je had ook nog een versie zonder mutsje (ook hier kon je niet zelf kiezen), en ik ben heel blij dat ik deze gekregen heb, want ik vind hem veel schattiger!
 
 
Eigenlijk is dit iets wat mijn zus besteld had, maar we hadden er per ongeluk 2 in ons winkelmandje geplaatst, dus heb ik hem maar overgenomen. Nu vind ik dit niet zo erg, want hij ziet er veel leuker uit dan op de foto's van de site. Ik vind deze "kawaii" gsmhouder heel handig, want nu heeft mijn gsm ten minste een vast plaatsje en slingert hij niet overal rond :)
Dit blauwe tofu-dingetje kostte €1,99 en je had hem nog in het roze, groen en geel.
 
 
Ik had al een tijdje een hoesje voor mijn Ipod touch nodig dat ook het scherm beschermde en hier vond ik een mooi en goedkoop exemplaar, dus die keuze was snel gemaakt :)
Het is een schattig "leren" polkadot hoesje met een magnetische sluiting en het kostte maar €8,89.
Hier kon je trouwens wel zelf de kleur kiezen.
 

Aangezien mijn oude horloge kapot was, wou ik een nieuw kopen, maar ik wou er niet te veel geld aan uit geven omdat ik dat niet dagelijks draag. Dit vond ik echt een mooi horloge, het heeft een wit rubberen bandje en de wijzerplaat heeft een beige-roze kleur en is ingelegd met witte "diamantjes".
Het horloge kostte slechts €4,49.
 

 
Dit hoesje kocht ik niet als bescherming, maar gewoon omdat ik het superschattig vond. Het is een hard hoesje waardoor ik veel moeite heb om het van mijn Ipod te krijgen.
Deze panda kostte €2,89 en had je ook nog met een zwarte navel.
 
De site is heel leuk en goedkoop, verzendkosten zijn helemaal gratis, wij hebben in totaal €41,95 (met producten van mijn zus erbij) betaald + €4 verzendverzekering (dit is een bedrag dat je betaald zodat, als je producten verloren of beschadigd raken, je deze gratis opnieuw toegestuurd krijgt). We hadden er wel niet op gerekend dat we €27 douanekosten moesten betalen, dit kregen we pas te horen toen het pakketje bezorgd werd.
Voor de rest viel de wachttijd nog mee: 15 dagen in totaal, je moet er wel rekening mee houden dat het helemaal vanuit China moet komen.
Ik zou er zeker wel nog eens willen bestellen, maar de douanekosten vond ik toch wat overdreven.
Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel en see you soon! :)
-xxx-

 


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten