dinsdag 19 maart 2013

Even voorstellen...

 

Hi guys!
Leuk dat jullie even mijn blog bezoeken! Zoals jullie konden zien heb ik al één artikel geplaatst en dat was gewoon omdat ik me niet kon inhouden. Mijn vingers kriebelden en ik moest gewoon iets posten. :)
Ik zal me om te beginnen even kort voorstellen: ik ben Sofie en ik woon samen met mijn ouders, zus Joke, kat Sloeber en cavia Billie in Gent. Niet echt info waar je zit op te wachten, maar ik geef het even mee. Dingen die me laten lachen zijn mijn vrienden, macarons (vooral van Laduree), New Girl, taarten bakken, nieuwe schoenen, heel veel nagellak, cupcakes eten, shoppen en lachen met vriendinnen, Glee, Pretty Litlle Liars, glitters, de eerste lentezon, lieve kaartjes krijgen/schrijven, wandelen in Parijs, romantische boeken lezen, hartjes, creatief bezig zijn, zingen (overal en op elk moment), lama's, The Carrie Diaries, dikke pluizige katten, handtassen, regenbogen, felle lipstickkleuren, lijstjes, de namen van nagellakjes, parfums ruiken, nieuwe kleedjes, kaarsjes in het donker, felgekleurde bloemen...
Oké, zo kon ik nog wel even doorgaan :)
it tastes like pink! 

Wat je dus eigenlijk kan verwachten op deze blog is letterlijk echt ALLES!
Alles wat in mijn hoofd omgaat, zal ik jullie laten weten. Ik zal schrijven over leuke dingen, lijstjes, make-up, kledij, leuke nieuwtjes, mooie liedjes, grappige series en ontroerende foto's en tekstjes. Deze blog wordt een soort van mijn creatieve uitlaatklep, zo zou je het wel kunnen noemen.
1 van mijn moto's is: "Dress like a cupcake should feel", een cupcake ziet er altijd prachtig uit en je krijgt er een geweldig gevoel van, dus dat is wat er ook zou moeten
gebeuren als je jezelf ziet.
 
I can do
Ik zal proberen zo vaak mogelijk iets te posten!
Hopelijk komen jullie nog eens terug en laat dan alsjeblieft een reactie achter, ik moet nog veel leren en wil graag jullie advies! :)
Tot de volgende keer!

-xxx-


2 opmerkingen: