dinsdag 19 maart 2013

Shiny Ponies

 


Schoenen, schoenen, schoenen! Ik denk dat er geen enkele vrouw bestaat die niet van schoenen houd. Dit filmpje van J Crew liet mijn hart dan ook wat sneller kloppen.
Schoenen maken lijkt me een heerlijk beroep, je kan je helemaal laten gaan met allerlei kleurtjes en stofjes, en vergeet natuurlijk de glitter niet! :) Schoenen kunnen je een prachtig gevoel geven, ze zijn er om je net iets mooier te maken, je eleganter te laten lopen en die dagdagelijkse outfit die extra special touch te geven.
Jenna, de vrouw die in het filmpje aan het woord is, drukt de betekenis van schoenen echt perfect uit: "Shoes are like fairies, it's a little magical piece that finishes your outfit. They have a little sparkle." Dit is volgens mij een goede definitie die we zo in het woordenboek kunnen plakken. Ik hou van schoenen, vooral met een hoge hak! Ook al ben ik nog maar 16, ik weet nu al één ding zeker: later wil ik een speciale kast met alleen maar schoenen zodat ik ze niet alleen kan dragen maar ook bewonderen. Als ik in de winkel een mooi paar schoenen zie, wil ik ze gewoon even aantrekken en naar ze kijken, dan sta ik even stilletjes te genieten.
Ik zou zeggen, geniet nu eventjes van het filmpje en vooral van de schoenen!




-xxx-

p.s. De schoenen die in het filmpje gemaakt worden met de glitterhak vind ik zo mooi! Ik denk dat ik ze maar eens moet bestellen... :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten